Fufu time!^^

Jag har varit med fufu hela kvällen:D vi såg "Nightmare before christmas" Som är fufus favorit film!^^
Nu ska jag gå lite evil och säga att det är faktiskt än emo film :c inte för att många emos gillar den utan för att han som gjorde den är vad man kallar en emo-regisör. (vet ej hur man stavar regisör, regissör?, regisörr.) ^^ Det är det han är känd för, att göra filmer i emo-shanger (vet ej hur man stavar det heller. klaga ej!XD)
sen så mös vi och såg på serier som big bang theory och 2½ men!^^
Jag kom på en sak när vi kollade igenom mina bilder på datorn och en bild på ylva kom upp, 
Jag saknar henne sjukt mycket!o.o jätte mycket faktiskt :c Kom hem ylva!!
0 Kommentarer till "Fufu time!^^"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback