Godmorgon o.o

Klockan är nu 12:43 och jag vaknade nyss. dont judge me D: xD
Jag sa ju att jag var jätte trött igår xD men nu är jag pigg!^^ Jag funderar på att duscha (inte för att jag behöver utan för att jag villD:) men jag ska ju försöka att trappa ner på duschningen xD ( 2 gr per dag är för mycket tydligen :c) Jag åt havregrynsgröt till frukost!:D Typ lite mindre än 1 dl ^^ men jag är aldrig hungrig på morgonen :c
Idag ska jag och Fufu till stan:D eller jag tror det vart så o.o vi märker väll:] jag måste lämna igen lite böcker jag har läst ut också xP och lämna igen lite filmer och spel!^^
Jag vill baka idag o.o fick en plötslig känsla för det o.o vi får se hur jag gör xD
Ska nog börja klä på mig snart o.o (sitter här i bara pyjamas:D)
Bloggar mer snart!<3
0 Kommentarer till "Godmorgon o.o"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback