GOMENASAI!T-T

Dålig update 101? D:
Skulle igentligen uppdaterat igår men jag glömde klicka på publicera <.< epic fail of life!D:
Anyways idag har jag inte gjort så mycket! ^^ Typ så fort jag vaknade så åkte jag till fufu, han åkte idag till något ställe över midsommar :c alla har åkte bort typ! Isa åkte till lycksele kl 6, Hanna åkte till italien idag :c, Fufu åkte till sillviken idag, bajs bajs bajs D:
Anyways,  IMORGON ÄR DET MIDSOMMAR:D
Taggar ni?^^
Jag vet ej om jag gör det o.o jag ska se det positivt, Det KAN bli roligt att spendera hela dagen med släkten?:D eller?o.o Jag ska i alla fall baka massa! vi ska åka upp till baggböle kraftstation och fira och då ansvarar vi för efterrätt!^^
Min favorit!:D haha!
Gissa vad vi har tänkt och baka? ;)
Något riktigt mumisigt i alla fall!:D
Men nu ska jag dra igång bakandet!<3
0 Kommentarer till "GOMENASAI!T-T"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback