Kompisar<3

Idag har jag varit med kompisar!
Först var jag med bellan och chrille och vi bakade Drömmar!^-^
Vi kastade även lite mat från balkongen... hehe:D som t.ex ägg, korv, isbitar... m.m8D
Det var jätte kul! medans kakorna var i ugnen och sedan svalna av så såg vi 2 st avsnitt av bigbang theory! Jag älskar det pogrammet!;)
Sen så gjorde vi saft och tog med en piknik filt och satte oss under det stora trädet på trädgården och mös!:D
Sen så klättrade vi lite i trädet xD jag typ dog och chrille klättrade jätte högt upp och det for ner massa kvistar på mig XD
sen kom fufu^^ Så vi gick upp med alla saker och då var chrille tvungen att dra hem :c
Men sen så spelade vi wii sen satt vi och kolla på tv och kolla lite på datorn!x3
Men sen var dom tvungen att dra hem och äta :c jag med dok men endå xD men sen kommer bellan hit ikv för hon ska sova över!:D
yaaiy^^
Vi ska se film och flumma m.m x3 jag var lite sugen på att dra ut en stund först o.o typ ringa isa eller nåt, men vi får se!:]
Jag måste gå till mamma och hämta datorn och städa lite sen också :c men jag måste damma ut mitt rum från allt katthår för bellan är ju alergisk
men nu ska jag börja städa! sayonara!
0 Kommentarer till "Kompisar<3"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback