Skojsigt!^^

Att bada idag var väldigt kul! det tar lite tid att åka till kärleks ön men det är sååå värt det!^^ 
När vi åkte till bellan för att lämna hennes saker så stannade vi vid fufu's hus och kidnappade med han!xD
Men så vi cyklade dit och hade det jätte trevligt!^^ Och jag puttade i fufu:D haha xD 
Sen epicfailade jag och ramlade ner för en stenig backe och fick huvudet i lera. yaaaiy. xD Som vanligt så failar jag^o^
Här har ni en liten bildbomb från gårdagens Picknik och midsommar!^^
Första gången jag såg chrille med glasögon! 8D
Nu slutade blogg.se's bilduppladdningsprogram funka o.o så resten av bilderna kommer sen!♥
Nu ska jag åka till fufu! Ses
0 Kommentarer till "Skojsigt!^^"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback