Kommer ni ihåg gästbloggarna?

Eftersom jag åker idag kommer jag knappt ha någon tid att blogga, jag har mycket inplanerat på schemat och det blir mest packning hela dan, men jag har ju mina små Nissar som ska blogga åt mig:D
dessa tjejer heter Linn Och Ebba, men ni kan kalla dom för Plinzz och Ebbzz!^-^
Linn är en söt tjej på 14 år som ni redan har hört talas mycket om här i bloggen~
Hon är en av mina bästa vänner och hon betyder väldigt mycket för mig^^
Hon är rolig och söt, vilket vi alla vet är bästa combon!
jag är säker på att hon kommer göra jätte roliga och helt galna inlägg som kommer förgylla eran dag,
hennes blogg är: www.plinzzchan.blogg.se
Sen har vi ju underbara Ebba!
Hon är också 14 år och bor i mönsterås!(ingen aning vars det är c: )
Hon lyckas alltid göra en glad med sin roliga personalitet och hon kommer förgylla min blogg,
som att hälla strössel på glass typ!
denna lilla filur har också en blogg: http://www.ebbzzchan.blogg.se/
Hoppas ni kommer älska dessa tjejer lika mycket som jag gör!:)
0 Kommentarer till "Kommer ni ihåg gästbloggarna?"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback