Äntligen jullov!

Finally!

Fast jag har ju inte lov riktigt än! jag jobbar ju i helgen (orkar inte! ;;__;;)
Men jag får väll ta mig igenom det endå, det blir ju värt det i slutändan?:)
Dagen idag började jätte bra, med julklapps utdelning & avslutning på skolan :)
 
och sen åkte jag hem till victor där vi lagade mat (lunch), mös en massa, såg på tv m.m :)
Men sen nu när jag kom hem så var det tomt i brevlådan. mitt paket är 5 dagar försent och detta inebär också att min Mamma, Malin, Linn och Min kusin inte kommer få deras paket på julafton, det gjorde mig verkligen ledsen, jävla posten! :( 
Så har tänkt springa och köpa ngt litet så dom har något att öppna på jul sen får dom väll bilder på det som är i posten då :(
Ikväll blir det att gå till UG whit the ladieees~ hade inget planerat ikväll så det vart sista minuten lösning :)
men det blir nog superkul! hoppas alla får en underbar kväll!
Mina betyg för den här terminen:
17 ämnen.
A - 2 st
B - 6 st
C - 4 st
D - 5 st
E - 0!
0 Kommentarer till "Äntligen jullov!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback