Jullovet!

Jullovet var jätte kul, jag hittade på så sjukt mycket, bland annat dom sista dagarna åkte jag till hemavan med tjejerna i 4a dar, vi hade hyrt en egen lägenhet mitt imot centrumliften, vi var bara tvungen att gå över gatan så var vi där! Bilder kommer upp sen när jag flyttat över dom :)
Men här har ni lite bilder från min instagram under jullovet:
Av pengarna jag jobbat ihop plus lite pengar från min julklapp så köpte jag äntligen min älskade Samsung galaxy s3  aldrig varit så nöjd med att spendera 5000 spänn :)

Pappa fyllde år, jag köpte biljetter åt hos till Berättelsen om PI, den var sjukt bra, riktigt sevärd :)

Nyår! detta var mina naglar under kvällen, kvällen vart jätte rolig :D

en bild säger mer än 1000 ord, älskar dig
 
 
idag snodde gubben min mobil medans jag var på toa, så bilder på mina 2 myskillar, Victor & en väldigt missnöjd Tintin! haha!
2 Kommentarer till "Jullovet!"
Postat av: Jessica

Guuuu va skönt att du har satt in ett inlägg! Jag älskar din blogg! Den är så sper nice! Hoppas du börjar blogga lite oftare. Kraaam Jessica

URL: http://myrandomnails.devote.se
Datum: 2013-01-09 / Klockan: 18:11:51
Postat av: Victor <3

why u no blogga?


Datum: 2013-01-24 / Klockan: 01:11:47

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback