Imorgon smäller det!

God jul! :D eller ja snart! ;)

Hela helgen har jag firat jul, i fredags vart det att öppna julklappar med tjejerna på dan, sen vart det hartan på kvällen där vi såg modig, spelade mario kart och spöade skiten ur killarna i biljard ;)
På lördagen jobbade jag, sen efter middagen vart det julfirande med Victor, jag gav han Halo 4 och 2 mountaion dews i julklapp, han vart superglad men mest glad blev han nog när han faktiskt fick spela det, han vart tårögd gullungen, jag gav han Halo för att hela hans barndom, första kvällen jag var med han lärde han mig spela halo, så det var sjävklara valet :)
Av han så fick jag silver halsband och örhängen med 2 ringar som sitter ihop, det ska symbolisera evighets tecknet, för vi brukar sagt "this time it's forever" :) var jätte gulligt<33
 
 
Idag jobbade jag först till 4a, sen åkte jag hem och slog in lite paket, vid 5 åkte jag och åt hos farmor, hon gav en liten tidig julklapp som var biljetter till La Bohème!

sen åkte vi och öppnade paket med Systrarna och Malin,
Jag gav Angelica 3 nagellack i ett set, Jessica fick en Beautybook som innehäll 9 ögonskuggor + en eyeliner,
och malin fick en vanilj doft ljus och en annan beautybook i läder med 48 olika ögonskuggor :)
Jag fick detta av dom:

Sen åkte jag hem, slog in mer paket och sen flytta jag över till mamma, nu ska jag duscha, fixa naglarna sen gå och lägga mig,
Julafton imorn!
0 Kommentarer till "Imorgon smäller det!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback