Knappt någon skola idag?

Idag hade jag knappt någon skola!:o
Första lektionen var frivillig, det var No och vi skulle få reda på våra betyg om man kom,
Jag var redan klar och hade satt på mig skorna när det kom upp på hemsidan, så jag åkte endå!
När jag kom dit fick jag reda på att jag har höjt mig i 2 ämnen, Fysik & kemi,
Så nu vet jag 4 av mina betyg,
Fysik - B
Biologi - B
Kemi - B
Matte - D (ska höja den nästa termin!)
Så jag är nöjd :) mitt mål är att ha minst C i alla ämnen :)
Sen så var idrotten idag inställd och då pratade jag med våran elevensval lärare och han sa att han kunde kolla igenom fingrarna och inte ge någon frånvaro idag,
Sen så pratade jag med So läraren och fick oss att bara ha en kvarts lektion, så jag var hemma vid halv 11! :)
Så idag så har jag bara myst med Mannen jag älskar mest ;) (Victor såklart!)
Vi har sett på en massa gamla serier, lagat mat och fånat oss :)
Han åkte hem vid 4a och sen dess har jag skrivit julrim till mina julklappar, tänkte vara mer traditonell i år!;)
 
Ikväll blir det att handla julklappar, köpte bussbiljetter till Hemavan, sen klä julgranen hos mamma!:D
Man känner hur julen närmar sig!
0 Kommentarer till "Knappt någon skola idag?"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback