School's killing me, LITERALLY.

Dom senaste veckorna  har varit dom jobbigaste någonsin i skolan, har aldrig gjort så mycket prov i hela mitt liv,
Det värsta med mitt arbetslag är att dom får alltid för sig att tränga ihop alla prov sista veckorna, förra veckan hade jag 8 prov och inlämningar att göra såhär såg min vecka ut då:
Måndag: Franska glosor 30 st
Tisdag: Elevskyddsombudsmöte och Elevrådsmöte, planerar skyddsplanen inför nästa år m.m
Onsdag: Bild uppgiften ska vara klar och inlämnad, Läxhjälp efter skolan slutade 5. låna bok efter skolan.
Torsdag: Lucia firande på skolan, Bokredovisning Svenska. råplugga hela dagen + kvällen.
Fredag: Börjar dagen med en stor engelska redovisning där jag hade skrivit 10 sidor med över 9000 ord. Sen sprang jag till Syon för ett privat samtal, efter det sprang jag till No provet i atomfysik, sen hade jag lunch sen var det Svenska prov om Antiken, Medeltiden & Renässansen.
Jag dog!. hann inte ens andas ut under veckan, allt var sjukt stressigt och flera bröt ihop, inklusive jag,
Det värsta är att hela december månad har varit såhär varje vecka,
Men om 4 dagar får jag jullov, då jobbar jag bara på helgen sen är jag helt ledig!
Skönt, och väl förtjänt!

Nu har jag nog dom bästa veckorna i mitt liv framför mig, Julafton, mellandagreorna, nyårsafton sen tar jag brudarna och sticker till hemavan i 4a dar och bor i en privat lägenhet ;)
Ska försöka börja blogga lite mer nu, pojkvännen är på mig att jag borde blogga :)
Men jag har ju bara inte haft tid med hobbies nu med skolan och allt, men det ska det bli ändring på!:)
Har ni sett något så sött?!
0 Kommentarer till "School's killing me, LITERALLY."

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback