Längtar inför helgen!

Hej hej!
Veckan har varit jobbig och fylld med läxor, (igår var jag på bup för första gången (oroa er ej det är inget med mig att göra jag följde med en vänn), och jag ska senare kanske vittna om våldtäkt m.m (handlar ej om mig heller),
haha som hon på bup sa "ja när jag var i er ålder hade ingen sånna här problem...", helt rätt!
Sen är jag sur på polisen för hur jävla dåliga dom är på att hålla drogerna i umeå i styr (oroa er ej jag har aldrig tagit) men om det ej fanns så skulle allas liv vara så mycket bättre!)
Inget speciellt har hänt i veckan annars :) men i helgen ska jag ha jätte kul! Imorgon så ska Eila sova här och vi ska ha en riktig tjej kväll och bara mysa!
Sen lördag morgon blir det dubbel dejt med olle & victor! vi har fått rixfm förbiljetter till röjar ralf så jag bjöd med dom<3
Sen lördag ska jag sova hos älsklingen och bara mysa och söndag vet jag inte riktigt, morgonen blir ju med älsklingen men sen kanske jag åker och tränar med eila? hur som helst så kommer detta bli bässta helgen på länge!
Idag har jag haft muntliga svenska nationella, det gick super bra och jag är faktiskt väldigt nöjd! för ni som inte haft det än, oroa er ej, det är superlätt!
Sen nästa vecka har jag skriftliga, men eftersom jag tycker både om läsförståelse och att skriva krönikor så borde jag ju klara mig väldigt bra :)
Så livet leker för det mesta just nu, allt börja klarna upp och idag så sken solen för första gången på 3 veckor, vart helt chockad när jag såg den faktiskt, men vet aldrig hur mycket man saknar något förens den är borta,
men imorgon är januari över och 1 månad närmare skolslutet, bara att kämpa på!
0 Kommentarer till "Längtar inför helgen!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback