Förlåt!!!!

Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte har bloggat ngt!
jag har inte haft tid/orkat =(
Men om ni vill veta om min tripp till lycksele så besök <a href="http://iccy.blogg.se/">Isa's</a> <--- blogg =D
Är på jävulst fest humör men fan ingen som pallar göra ng fest på sommarn? =(
Kanske ska göra en själv ;)
Saknar isac =/ inte sett han på typ 2 veckor =(♥
Men jag ska dra till norrbyskär imorn!!!!!
Kolla vad jag är schysst va? =D
Kommer just hem sen drar jag igen ^^
Jag kommer hem på Fredag ^^
Hoppas Isac är inne då =)♥
Funderar om jag ska få så jävla mkt mod att skicka denna blogg till han >.< kom igen nu alla bloggläsare peppa mig! om jag får mer en 5 kommentarer på detta inlägg så gör jag det! =)
Men jag ska försöka få med ett litet inlägg innan jag åker imorn =)
Kramar//Alicia~
0 Kommentarer till "Förlåt!!!!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback