Jag kmr inte ge upp =)

Hej bloggen förlåt igen för förr!!!!!!
Men bara så ni vet så hade jag igentligen ingen andledning att vara sådär.. men jag var väll bara rädd o-0 att förlora någon jag verkligen älskar♥
Men jag ska väll fan inte ge upp redan?!
I will figth for u.. until my heart stops beating..
Men jag ska ej ge upp =)
Jag kmr alltid att älska han.
Även om han dumpar mig så kommer jag alltid älska han, För det finns ingen annan.
Ps bloggen!: Jag åkte aldrig till stugan för det är var bara skit väder där ^-^
Ska bli mer aktiv nu! lovar ^^
Jag degar 30H!3 <-- (grupp) just nu o.o
Just nu lyssnar jag på My first kiss <-- Klicka om du vill lyssna ^^
Bloggar mer sen!
Tjahou♥
0 Kommentarer till "Jag kmr inte ge upp =)"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback