Shopping med mamma!<3

Var på stan igår och shoppade allt jag någonsin kmr att behöva typ xD
Mamma hade lovat en stor shopping dag i sommar och nu var den ^^
Först började vi med att äta SUSHI<3




Mums va? ^^
Men sen så gick vi runt och shoppade och det slutade med att JAG fick allt detta:

Tokyo party tröja, 2 par 1000 kr jeans, Cool trjöja ^^

Cool akvarell China tröja och under ett baslinne från h&m♥ (Allt nyköpt)

UNDERKLÄDER FRÅN LINDEX<3

Maybelline pure mineral foundation med kabuki brush!, Min favorit mascara: The colossal volum express (maybelline) (Vattenfast), Loréal paris Truematch/Perfect match/ Alliance perfect Touche magique Concealer,  Silky skin dispoasable Razors från kicks<3


Andra delen av Twiligth saga! (Älskade första delen och har längtat efter att få köpa andra<3)
Och alla ni som har sett filmerna så har ni ingen anning om vad ni missar i böckerna<3333
^^
2 Kommentarer till "Shopping med mamma!<3"
Postat av: Ica :3

Håhåh,så lät det inte när jag läste böckerna o berätta för dig i början ^^


Datum: 2010-08-01 / Klockan: 20:13:40
Postat av: S

Ja böckerna måste läsas!!


Datum: 2011-03-22 / Klockan: 18:09:02

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback