Skola

Tjah bloggen!
Tala om när man talar om trollen va?!
På fredag är det disco :D
Längtar♥
Jag är på skolan just nu :P
Tråkar :)
David var tvungen att dra på ngt data grejs så vi hade bara en kvarts so, men nu är det språkval xD
Soffgänget är i soffan igen xD kollar på det här... minns inte vad det hette.. FAN xD
Aja skriver sen om jag kmr på!
Tjejerna spelar bubblan ;P
Jag var med men bestämde mig att logga in och kolla om Isac var inne (:
Men det var han inte ): han har förmodligen skola nu men endå x D
Max sitter framför mig på en dator och är inne på ng onödiga information sida :P
Nu kom Tjejerna och vill att jag ska dra ;)
Sews bloggen! :)
0 Kommentarer till "Skola"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback