14 saker innan 14 år! (AVBRYTEN)

Här är dom 14 sakerna jag ska göra innan jag fyller 14 år! 
AVBRYTEN KATEGORI, BYTT NAMN TILL
Random saker att göra!:D
 
Bada näck klockan 3 på natten - Micheala
-
Klä ut dig till tomte och gå runt och säg glad påsk! - Frida
-
Kompisar ska träffa dig med massa Mums mums i ansiktet mitt i stan och erbjud någon Random att få kasta - Erika
-
doppa ansiktet i mjöl! :D - Emma
-
Stalka din kille en hel skoldag och filma det! - Anonym
-
Skriv stort kuk med stora stenar på en strand när ingen är där! - Angelica
-
Limma/tejpa fast en banan inne i skolan på taket! - Crazy girl
-
Kasta ut dina nycklar utav helevete ut i vattnet! - Madde
-
Sjung valfri låt och lägg upp på bloggen! - Random
-
sitt på ett tak - Anonym
-
Riv en biobiljett - Anonym
-
Sitta mitt i skolan så alla hör och sjunga högt och tydligt (typ skrik-sjunga) Justin Biebers sång: Baby - Isa
-
Besöka schmeny varje dag i en hel vecka! - Anonym
-
Fjortis videoblogg! - Anonym
2 Kommentarer till "14 saker innan 14 år! (AVBRYTEN)"
Postat av: Anonym

14 saker innan November


Datum: 2011-04-18 / Klockan: 21:56:54
Postat av: fufu

kom ihåg att döda en valrås oxå -.-'


Datum: 2011-04-19 / Klockan: 13:55:54

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback