Gome!

GOMENASAI!
Min update igår var väldigt dålig det kan jag erkänna ;( Förlåt för det! Men nån dag har varje bloggare rätt att bara ta det lungt! Men idag blir det inte så!
Ohayo!
Idag är det valborg!
Jag ska i alla fall vara med mina älskade vänner! (Och min älskade Fufu) teehee ^o^
Vi ska mötas hemma hos mig sen åka till grubbe för att se majbrasan där sen när vi börjar frysa så åker vi till Bumps & Beats! :)
Dom som ska med är!:
Jag
Fufu
Madde
Martin
Emil  
Bellan?
Och kanske agnes! :D

Just nu så sitter jag och messar med alla så vi vet vad som gäller ikväll! x3
Sen ska jag städa rummet och fixa lite saker tills ikväll :)

Vad ska NI göra ikväll?
0 Kommentarer till "Gome!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback