Hos bellan:D

Hej bloggen! Jag sitter just nu och knapprar på bellans keyboard:D hon är nere och äter:) vi har sett på 2 avsnitt av Pretty little liars, blir mer spännande varje gång!:o dok så börjar jag hata "A" mer och mer... eller asså inte personen som låtsas vara A eller ja. utan alison. stavar man så? jag vet inte D:
Men nu har vi sett klart dom och sitter och små kollar på vampires sucks!:) haha jag har redan sett den 2 gr men den är endå ganska bra:) på söndag ska jag med tjejerna och se på bio:) vi ska se harry potter del 2! bellan har redan sett den 1 gr men vill gärna se den igen, eller ja dom flesta har faktiskt redan sett den förutom jag xD
men på lördag tror jag att jag ska dra ner en kompis på stan:) kommer bli kul!^^
Mamma ska hämta mig 5 över 6. så det är ett tag kvar:3
Och ikväll ska jag vara med fufu:D 5 månader!^^ sjukt länge igentligen om man tänker efter o.o
och idag vart jag sjukt rädd. eller snarare orolig :o en kille (säger inga namno.o) hade bandage på vänstra handleden. jag vart otroligt rädd och orolig eftersom jag trodde att han hade cuttat sig. (Reflex att tänka så) jag vart så jävla rädd så jag var tvungen att fråga vad som hade hänt, dok som tur var var det inte så:)
pjuh~
kände bara att jag behövde skriva det där o.o vart faktiskt jätte orolig D:
men nu ska jag sluta blogga:)
Bild från arkivet.♥ minnen:) (Märker ni att glasögonen på sista bilden är dom jag köpte i år?:o och det här var 2 år sen. sjukt, jag kommer inte ens ihåg att jag hade sett dom förr o.o)
0 Kommentarer till "Hos bellan:D"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback