Lång men rolig dag!:)

Pjuh, jag hann ej blogga ngt imorse, jag bestämde mig att ge mig själv en 10 min sovmorgon xD haha ja mitt schema är tight! Efter skolan drog jag med mig eila ner på stan >:3 lite senare kom chrille!^^
Sen åt vi middag på stan:D vart mcd! (mcdonalds!:D) BTW ett tips, om ni checkar in på mcdonalds på facebook får ni ett special erbjudande;) Spara pengar!:D det slutade med att eila och chrille tryckte i mig så mycket mat så att jag typ dog, har just slutat att ha ont i magen!D: men jag är glad att eila klarade av att äta allt^^ (Hon är sjuk så varje gång hon äter mår hon illa, det är en sykisk sjukdom.) men det börjar gå över nu!:D yaaaiy^o^ kanske är för att jag har tryckt i henne massa mat varje dag sen legat på golvet med henne när och är nära på att spy och göra andnings-övningar! 
Men efter maten så kom fufu och var med oss:D och vi köpte toapapper!:D woohoo hehe nemen mamma bad mig att köpa^^ hehe XD
Sen åkte vi alla hem till mig och typ o.o prata xD
sen tog chrille och eila bussen hem och jag och fufu såg the grudge 2^^
sett alla typ 11 gånger nu o.o LOL♥
nu ska jag nog se lite pretty little liars och sen ta ett bad^^<3
0 Kommentarer till "Lång men rolig dag!:)"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback