Sjukt gullig kille + minishopping^^<3

Hej bloggen!
igår när jag kom till fufu var han jätte gullig:) han hade tänt massa ljus i sitt rum xD gud vad gulligt va?^^<3
08-04-2011♥
Men idag har vaknade jag vid kvart i 12 ^^ när jag vaknade trodde jag klockan var 7 eller ngt men icke så nicke:D
klockan halv 2 så sa jag till mamma att nu var det nog! nu åker vi ner på stan! så det gjorde vi:D jag kollade på mycket grejer men köpte inte så mkt. ska köpa de mesta saker online. billigare!^o^  så jag ska kolla runt på ebay m.m :)
men jag köpte en sak! ett sudd format som en teddybjörn!:D killen i kassan sa att det var det bästa suddet enligt KP o.o
Sjukt söt va?



För dom som var på uppcon 11 så kan jag säga, JA det är samma sudd:D
0 Kommentarer till "Sjukt gullig kille + minishopping^^<3"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback