Zzzz

Jag somnade ganska tidigt igår!:o typ halv 11, eller ja kanske 11 då. jag är fortfarande lika trött på morgonen!
Pappa har tagit över badrummet så jag ligger JÄTTE mkt efter i schema <.< har inte ens borstat tänderna eller håret en! grrrr... D: dumma pappa!
Dok imorse så sydde jag fast min kanin svans på min bunnyhoodie igen! så nu har jag en svans igen:D
yaaiy ~(^o^)~
Men nu borde pappa var klar och jag måste skynda^^ jag har tagit en av speglarna från mitt förra hus och ska sätta in i min skåpdörr på skolan!:D smart va? jag har skaffat dubbelfästande tejp också så att jag kan fästa den*-*
Det kommer att bli skit snyggt!:D
Men nu ska jag skynda mig, det får bli en snabb sminkning idag.
Ses sen!♥.♥
0 Kommentarer till "Zzzz"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback