Älskling vars är du?! >.<

Jag känner mig ganska stressad just nu, jag gillar att ha koll på allting inför sånna hära helgdagar och nu har jag verkligen inte det D:
Kring klockan 2 igår dog victors mobil, eftersom hans mamma är i bjännsjö har han ingen mobilladdare, så jag har ej fått tag i han. han vet ej när bion börjar som gör mig mer orolig och han vet inte när han ska vara här,
hey för allt jag vet kan han lika gärna ligga och sova fortfarande D:
så jag känner mig sjukt stressad och körd D:
aja förhoppnings vis löser det sig... i värsta fall får jag gå med mamma på bio och hoppas att han kommer ikväll?
nu ska jag sminka mig i alla fall!:D
Gott nytt år♥♥
1 Kommentarer till "Älskling vars är du?! >.<"
Postat av: Anonym

Gott nytt år!! <3


Datum: 2011-12-31 / Klockan: 21:29:03

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback