Dag 13- 14- 15

Dag 13 - Kändisar du är "kär" i.
Dag 14 - Vad du åt till middag idag.
Dag 15 - Tio saker du vill.



Jag är inte direkt "Kär" i någon kändis?
Om foki räknas som än kändis blir det nog hon!
Jag är nog "kär" i att hon är så gullig och snäll hela tiden^^
också AVGUDAR jag fokiwa!


Vad jag åt till middag idag (igår)
det var hemmagjord pizza!:D Mums mums♥.♥




10 saker jag vill...
1. Få fred i världen, både bland människor och djur!^^
2. Flytta ihop med Victor
3. Få en egen chihuahua
4. Åka till japan!
5. Åka till uppcon!^-^
6. Att det ska bli jul!:D
7.Köpa ett par nya skor!
8. Inga mera prov, NÅGONSIN!.
9. Twilight saga Breaking dawn part 2!
10. Vinna boktävlingen på biblan c:



1 Kommentarer till "Dag 13- 14- 15"
Postat av: Anonym

glöm inte titta in min julkalender! :*

URL: http://fashiontwisted.com
Datum: 2011-12-02 / Klockan: 13:43:02

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback