Julklappar♥

Julklapparna jag fick på julafton♥
(jag har säkert glömt något)!

En Samsung galaxy s PLUS med Amoled technology, 5 megapixlar, Android texhnology, 1,4GHz CPU, dvix stöd (Jag kan se filmer online på den!:D det kan man ej på iphone;) ).
Eget perspektiv: Super bra telefon, snabb och effektiv, lätt att hantera med en stark programvara!:)
Super nöjd ;)
Röd läderplånbok från farmor♥ Mycket plats för mina kort och mycket plats för pengar, Perfekt för mig!
Presentkort:D
Smink,
Marykay - Foundation Primer (Har ju hennes eyeshadow primer också, jag älskar dom♥)
Viva la diva- eyeshadow collection och Lipgloss Collection!
Hårborste från kicks:
Vit mysdress!!♥♥
Sista delen av House of night series♥
Body butter från body shop!^^
Jordgubb!
Örhängen♥
pengar som jag ska shoppa för imorn på mellandags rean!:D
Jag fick även en bild på mormor med en vacker ram, en stor kopp med 2 geshior på, en fejk fågel som man sätter fast^^ och en släktrulle med våran släkt enda bak till 1355!:O
men dom har jag ej kort på :c
2 Kommentarer till "Julklappar♥"
Postat av: Hoshi

Fina naglar och julklappar! ^^



Kram <3

URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Datum: 2011-12-26 / Klockan: 14:31:34
Postat av: Maj

Hihih vad kul för dig att du fick en Samsung Galaxy s2 för det fick jag också :D<3

URL: http://majkanlayothin.devote.se/
Datum: 2011-12-27 / Klockan: 22:11:18

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback