Nyårs special!:)

Mitt år i bilder!
Från och med nyår förra året:
(Följande bild är bara på skoj.) .



























Snart är året 2011 slut,
Hur var ditt år?
Du under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - Nästan hela tiden :D
Har du sovit i tält? - Ja, 3 gånger!:)
Har du sovit under bar himmel? Om somna på stranden med eila gills ;P
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej?
Har du varit utomlands? - ja!:D
Har du varit i en annan stad? - jaoja
Har du bott hemma? - ja?
Dina vänner under 2011..
Har en vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? - Typ!:) (Victor)
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - jadå :D
När har du som mest..
Gråtit under 2011? - jag vet inte :)
Skrattat under 2011? -  i Sommras!^^
Denna månad:
Har du varit kär? - jag är fortfarande kär i någon :) (Victor)
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? varje dag
Har du skrattat? - ja!
Har du gråtit? - ja
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - ja
När...
Grät du senast? - mitten av december någon gång:)
Skrattade du senast? - 2 sekunder sen!:)
Duschade du senast? - imorse
Lyssnade du på musik senast? Nu!:D
Hade du kul senast? - Hela tiden!:)
Vem..
Kramade du senast? - Victor!?
Pratade du i telefon med senast? - Vet ej D:
Fick du sms av senast? - Tjejerna :)
Hade du tråkigt senast? - skolan haha
Kommer du ifrån?- Umeå! B)
Om dig.
Heter? - Alicia
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 13 November
Tycker du om någon just nu? - Japp!:D
Jag samlar på? - Nagel grejer o.o
Gröna eller röda äpplen? - röda!:) Dock gillar jag gröna också ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - olika
Vilken tid gick du upp idag? - minns ej :S
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Nej >:3
Har du strumpor på dig nu? - Ja
Hur svarar du i telefon? - Hallå?, Hej det är Alicia!:), Heej:D, Moshi moshi!^-^
Vad ska du göra ikväll? - Ska gå ner till stan och se årliga fyverkeri showen med victor :)
Vad ska du göra imorgon? - Chilla / Shoppa:D
Vad vill du bli när du blir stor? - Vet ej, jag tar livet som det kommer^^
Var vill du bo när du blir stor? - Vet ej vars, men jag vill bo med Victor!:D
Är det okej att gråta? - alltid!
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren såklart!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppat, köpt en hund, sparat pengar till lägenhet med Victor och åkt utomlands med familjen och Victor!:), skulle även se till att hanna fick en skiva publiserat;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, vissa är t.o.m jätte fula ;P
Vill du gifta dig? - Nej!
Vill du ha barn? - Ja, 1 eller 2 st :)
Solar du ofta? - På sommaren mycket! ibland (inte ofta) på solarium på vintern:)
Är du bra på att laga mat? - Jag tror det!:D
Gillar du att dansa? - Ja det är jätte roligt:)
Hur vig är du? - Ganska, jag kan få mina fötter nästan bakom huvudet:D
Vilken är din favoritglass? - ben&jerrys cookie dough OFC!
Tror du på ett liv efter döden? - Nej. Jag tror att man bara lever en gång och ska ta vara på det!:)
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll!
Vilken ögonfärg har du? -  Blå/grön/grå med solstrålar!:)
Vilka hårfärger har du haft? - Blondt, platina blondt och rosa!:)
Är du beroende av något? Mobilen, min blogg, mina vänner och Victor:)
.Brukar du bädda sängen? - Nepp!:D
när kysste någon under den senaste året? - Nyss någon gång:D
Vad var det senaste du sa? -  Vad kul det kommer bli!:D
Saknar du någon nu? - Ja.
Snart är året 2011 slut,
Hur var ditt år?
Du under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - Nästan hela tiden :D
Har du sovit i tält? - Ja, 3 gånger!:)
Har du sovit under bar himmel? Om somna på stranden med eila gills ;P
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej?
Har du varit utomlands? - ja!:D
Har du varit i en annan stad? - jaoja
Har du bott hemma? - ja?
Dina vänner under 2011..
Har en vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? - Typ!:) (Victor)
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - jadå :D
När har du som mest..
Gråtit under 2011? - jag vet inte :)
Skrattat under 2011? -  i Sommras!^^
Denna månad:
Har du varit kär? - jag är fortfarande kär i någon :) (Victor)
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? varje dag
Har du skrattat? - ja!
Har du gråtit? - ja
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - ja
När...
Grät du senast? - mitten av december någon gång:)
Skrattade du senast? - 2 sekunder sen!:)
Duschade du senast? - imorse
Lyssnade du på musik senast? Nu!:D
Hade du kul senast? - Hela tiden!:)
Vem..
Kramade du senast? - Victor!?
Pratade du i telefon med senast? - Vet ej D:
Fick du sms av senast? - Tjejerna :)
Hade du tråkigt senast? - skolan haha
Kommer du ifrån?- Umeå! B)
Om dig.
Heter? - Alicia
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 13 November
Tycker du om någon just nu? - Japp!:D
Jag samlar på? - Nagel grejer o.o
Gröna eller röda äpplen? - röda!:) Dock gillar jag gröna också ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - olika
Vilken tid gick du upp idag? - minns ej :S
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Nej >:3
Har du strumpor på dig nu? - Ja
Hur svarar du i telefon? - Hallå?, Hej det är Alicia!:), Heej:D, Moshi moshi!^-^
Vad ska du göra ikväll? - Ska gå ner till stan och se årliga fyverkeri showen med victor :)
Vad ska du göra imorgon? - Chilla / Shoppa:D
Vad vill du bli när du blir stor? - Vet ej, jag tar livet som det kommer^^
Var vill du bo när du blir stor? - Vet ej vars, men jag vill bo med Victor!:D
Är det okej att gråta? - alltid!
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren såklart!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppat, köpt en hund, sparat pengar till lägenhet med Victor och åkt utomlands med familjen och Victor!:), skulle även se till att hanna fick en skiva publiserat;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, vissa är t.o.m jätte fula ;P
Vill du gifta dig? - Nej!
Vill du ha barn? - Ja, 1 eller 2 st :)
Solar du ofta? - På sommaren mycket! ibland (inte ofta) på solarium på vintern:)
Är du bra på att laga mat? - Jag tror det!:D
Gillar du att dansa? - Ja det är jätte roligt:)
Hur vig är du? - Ganska, jag kan få mina fötter nästan bakom huvudet:D
Vilken är din favoritglass? - ben&jerrys cookie dough OFC!
Tror du på ett liv efter döden? - Nej. Jag tror att man bara lever en gång och ska ta vara på det!:)
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll!
Vilken ögonfärg har du? -  Blå/grön/grå med solstrålar!:)
Vilka hårfärger har du haft? - Blondt, platina blondt och rosa!:)
Är du beroende av något? Mobilen, min blogg, mina vänner och Victor:)
.Brukar du bädda sängen? - Nepp!:D
när kysste någon under den senaste året? - Nyss någon gång:D
Vad var det senaste du sa? -  Vad kul det kommer bli!:D
Saknar du någon nu? - Ja.
5 Kommentarer till "Nyårs special!:)"
Postat av: Hanna

men oooj vilka fina bilder xD<3

gott nytt på dej alle !!! :D<3


Datum: 2011-12-31 / Klockan: 20:47:40
Postat av: Jenny

Gott nytt år! :)

URL: http://jennyhanssson.blogg.se/
Datum: 2012-01-01 / Klockan: 02:42:09
Postat av: elin

Jätte fin blogg kolla gärna på min! och kanske komentera?:))

URL: http://elindnlsn.devote.se
Datum: 2012-01-01 / Klockan: 10:24:33
Postat av: Linnea

Wow långt inlägg. =)

URL: http://fabulousfashion.devote.se
Datum: 2012-01-02 / Klockan: 01:43:13
Postat av: Alicia

Världens längsta inlägg? ;) snyggt namn btw! ;)

URL: http://www.alicelove.devote.se
Datum: 2012-01-03 / Klockan: 22:18:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback