Shoppat!:3

Vi shoppade mest mat idag, lite Oxfilé till imorn m.m ;)
Vi handlade bara mat inför imorn, 2 st oxfilé, Massa dricka, Choklad m.m ^-^ Kmr bli awesome!:D
Jag har mycket att göra idag och imorn, just nu sitter jag och mamma och ser på "Con air" tror jag den hette :)
efter det ska jag ta ett bad och ha i hårinpackning och ansiktsmask♥
Sen ska jag sova ut till halv 12, jag har redan fixat mina naglar:D
så här blev dom (var lite lat men aja:) )
sen bytte jag ut bh:n som jag fick av mamma i julklapp (Den var för liten♥)
Mot en större^^
1 Kommentarer till "Shoppat!:3"
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Hej sötnos!

Ville bara kika förbi och önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

PUSS <3

URL: http://nej.blogg.se/
Datum: 2011-12-31 / Klockan: 10:08:46

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback