Dålig update - bara för ett tag!

Just nu när jag är på semester här i stockholm vill jag inte oroa mig för bloggen! Jag hoppas ni förstår, kommer dok blogga när jag känner för det och bloggning blir som vanligt när jag åker hem!
Jag har även mycket att tänka på just nu, om hur viktig en person i mitt liv är, om hur mycket jag älskar en annan även fast den har gjort misstag förr; men jag är kär i den den personen var förra sommarn; utan vem han är nu.
är även orolig för.

Tänkte avsluta med en bild på en vintage sak jag hittade idag på en secondhand butik!:D första secondhand saken jag köper, jag är riktigt nöjd;)

sen en sista sak. som många behöver höra just nu.
Du är inte ensam.
Du kan känna dig så,
men vi; dina vänner
kommer alltid stå här bakom dig,
vi fångar dig om du faller.
Var vem du är, vem som gör dig glad.
lyssna inte på andra,
den enda som har rätt och säga
vem du är; är dig själv!"
våga visa hur du känner
håll ej känslorna inne
för du växer dom bara till en stort nät
som du inte kan trassla dig ur;
själv.
Men vi kan hjälpa dig,
du måste bara låta oss,
Vänner sårar, vänner älskar,
du kommer märka att sätta upp en mur
för ditt hjärta kommer bara göra det värre
för då kan du ej få värmen som när du har den nere
när du tillåter dig själv att älska igen,
då kommer du bli älskad♥


tilldelat till en massa personer.
0 Kommentarer till "Dålig update - bara för ett tag!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback