I lägenheten!:D

こんぱんだ♪ヾ(●ω●)ノ”フリフリ!
Vi kom fram till lägenheten i morse kring 6, vi bara slängde av oss väskorna och gick och la oss, jag hade dok sovit lite i bussen, det hade då inte felix och pappa xD eller jo pappa men inte felix ^o^
Jag var vacken enda fram till sundsvall då somnade jag och sov enda fram till hudiksvall! Där stannade bussen i 20 min så alla fick ta en paus!^^ Men jag tog ingen paus utan jag såg på lite gossip girl istället! haha!
Fram till sundsvall så såg jag på hälften av "Pineapple express" den var inte så jätte bra så jag stängde av datorn efter halva och satt och lyssnade på musik och såg på solnedgången ist!
Här är en bild jag tog från där jag satt i bussen♥
Men idag ska vi gå och kolla lite båt-tider m.m jag ska även tvinga killarna att gå förbi stadsbibloteket!:D
Bloggar mer sen!
0 Kommentarer till "I lägenheten!:D"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback