ingen grönan idag :(

Jag vet hur det är när pappa vill göra ngt, det går ej att stoppa! xD
Så istället för att åka till grönalund idag så ska vi åka upp till skärholmen - kungenskurva och shoppa!
Inget fel med lite shopping;)
så jag ska nog göra migi ordning nu^^
Men igår vid middag så vart det ju lite knas! XD
Vi tänkte ta en gata ovanför sveagatan upp för pappa hade fått för sig att det fanns en bra thai resturang där, det gjorde det då ej! Faktiskt så var det förr en gata som var känd för att många horor fanns där :o vad  vi gjorde där vet jag ej, vi kom ej på det förens typ slutet på gatan! men så vi gick ner därifrån och kom till sveavägen, då var klockan kanske 8a?... xD men då tyckte pappa att vi skulle gå ner till stureplan för att där hade dom tydligen många resturanger! så vi gick dit sen pappa ba "Nemen där nere är ju stureplan där är det ju dyrt" så vi tog någon konstig väg och lyckades hamna ovanför sveavägen?! på en bro, så vi gick ner igen och lyckades hamna på samma ställe på "horgatan" och gick när där vi kom ner förr på sveavägen xD det vart lite fail där. men då hade typ alla resturanger stängdt så vi åt på hardrock café!
Men nu ska vi göra oss klar!
bloggar mer sen!
0 Kommentarer till "ingen grönan idag :("

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback