Lazy butt:D

(*^ο^)こ(*^-^)ん(*^○^)ば(*^-^)ん(*^〇^)わ(*^∇^)v ニパッ♪
Jag har inte bakat idag, och jag har inte heller hunnit åka upp på bibloteket! idag har jag bara slappat!:D
Jag började med att se på tv, sen la jag mig och sola en timme men då sa mamma att vi skulle åka och handla så vi släppade oss till affären
()
vi köpte nog bara godsaker faktiskt.. hehe, och pasta! lol!
Nemen idag ska vi äta spagetti och köttfärssås, felix orkade inte göra mat så vi gör ngt enkelt!^^
Ikväll ska jag nog se film med mamma, ska kanske (förmodligen?)(vet ej) ut till fufu's stuga imorn och sova över där!:D mamma måste bara tillåta det först...
Anyways sen när vi kom hem så satte jag mig och såg på mer tv och åt kakor >:3 mohahah singoala, my favorites♥
Men nu ska jag nog se lite glee och slappa:D
Hejdå!♥
-

0 Kommentarer till "Lazy butt:D"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback