Update tbx igen!^o^

Förlåt för all väntan, jag hoppas att jag fortfaranda har kvar några bloggläsare!>.<
Igår kom jag hem från stockholm:) halv 6 åkte bussen in till umeå!
När jag kom hem så gick jag nästan direkt och la mig sen sov jag till klockan 12 xD (somnade halv 1:o)
Sen så tog jag mina saker och åkte över till mamma!
Och jag har den bästa mamman i världen, ni ska se vad hon har gjort sen!
Jag ska även visa vad jag har köpt för något!:D ska även färga håret snart! mamma ska bara bli frisk så hon kan börja jobba igen. vill inte kräva pengar av henne när vi inte har någon inkomst!!
men nu ska jag duscha! Ikväll ska jag göra middag igen och jag har tänkt att grilla fläskfile;) ska marinera den efter duschen! Bloggar mer om allt sen!
Tack för att ni fortfarande följer min blogg, det gör mig otroligt glad:)
0 Kommentarer till "Update tbx igen!^o^"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback