Upptäckt stockholm!^o^

Hejhej!!
Vi har gått runt i stockholm hela dan! pappas iphone räknade ihop att vi hade gått c.a 1 mil under dan! Lite mer t.o.m! Jag har t.o.m köpt ett par cheap monday jeans som jag ska klippa sönder! Haha!" nemen ska göra ett par shorts av dom med! Dom var i en härlig lila/rosa färg med lite toningar så dom blir perfekta jeans!
Men som sagt så tycker jag igentligen inte att man ska ta märkes jeans och klippa, bättre att köpa billiga jeans och göra så att dom ser dyra ut! Men dessa var dok på rea!;) ska avslöja hur mycket jag tjänade på dom sen!
Ska ladda upp bilder m.m senare ikv!
Men nu ska vi gå och äta middag, Thai mat!
så nu ska jag göra mig klar för att gå!
Bloggar mer när vi kommer hem!:)
0 Kommentarer till "Upptäckt stockholm!^o^"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback