Svar på frågestund!

Isa: Gillar du.... frö-kex?

Svar: haha ja jag gillar "frö-kex"^^ jag älskade dom när jag var liten!

You know who...(Isa): kmr du stoppa trä-kuken i fufus röööv?

Svar: det hon syftar på är träningssaken från rfsu, hon skämtade om det tidigare idag ^^ och nej det kommer jag ej<3


Ida8D: Sexuell Lägning?

Svar: Jag är bisexuell och har "varit" det ganska länge xP

Linnea: Nämn tre saker du skulle vela göra innan du dör
Din absoluta favoritsysselsättning
Om du skulle få ändra något med dig själv vad skulle de vara? utsidan, insidan u name it!

Svar: 3 saker jag skulle vilja göra innan jag dör....
  1. Se alla världsundern! (stavning?:D)
  2. Fällskärms Hoppa^^
  3. Tåglyffa med kompisar!
Min favoritsysselsättning är nog.... att läsa eller att hålla på med nailart! det blir nog lika mellan dom!
Om jag skulle ändra något med mig själv så skulle jag... Skaffa bättre självförtorende! ^o^

Michaela: Vilka bloggar följer du? Jätte fin blogg btw!:D

Svar: Tack! jag följer ganska många bloggar... Lotta persson, Mymic♥, Epicfaiil, Whit love from japan, kissie, Foki, Marbie, Takanori, "S"'s blogg, Nicklas :]

Alex: Nämn max 5 personer som har stor betydelse i ditt liv!:]

Svar: oj det var en svår en! eftersom alla mina kompisar betyder allt för mig! det är faktiskt helt omöjligt för mig att välja. jag vill ej såra någon och dom flesta betyder allt för mycket! kan ge några exempel?:)

Eila
Victor
Felix
Bellan
Isa
Ylva
Hanna
Mina föräldrar♥
Mormor
Loa!♥
m.m!!

Emma: Vad har du i din handväska?:D

Svar: ooooh det är många saker:)
Sminkväska med smink
Hårborste
paraply
Örhängen
Ring
Knapp med en fjäril på<3
Hörlurar
Solkräm
Nycklar med Rfsu band:)
Penna + 2 sudd
Gammal FreeHugs skylt
Manga bok "POWER!"
First aid kit^^
Plåster
Etui
Nagelklippare med mini nagelfil
Medlemskort m.m!^^
I sminkväskan finns det!!...:
Parfym - Avril lavigne Black star
Deodorant - Nivea Pearl & Beauty
Mascara - Kubiss Volumising Mascara
Ögonskyggor - Maybelline Eyestudio Duo - H&M eyeshadow duo Rosa/Lila - H&M blue eyeshadow
Ögonskuggeborste
Vit eyeliner - Isadora
Svart eyeliner
Concealer - loreal Paris true match
Läppstift - Nivea
Foundation -  Dream matte mouse Maybelline
Korten och min plåtsak.
Busskort
H&M medlemskort
Bibloteket
Bioklubben
Bankkort!
I "First aid kit kuväret" och en plåster hållare från delta(ska pimpas)
3 alvedon
1 mucoangin
Min väska är en louis vuitton som jag användar varje dag! Jag älskar den!
Sluta på frågestunden denna gång!!
4 Kommentarer till "Svar på frågestund!"
Postat av: FuFu ^U^

freeeee huuuuugs!!!!!!!!!!!! O3O <3


Datum: 2011-06-21 / Klockan: 09:19:48
Postat av: FuFu ^U^

btw, visst kommer du stoppa trä-kuken i isas röv ^^


Datum: 2011-06-21 / Klockan: 09:21:11
Postat av: Isa

HAHAHAhAHAHAHAHAH NEJ XD I DIN!


Datum: 2011-06-21 / Klockan: 12:24:39
Postat av: Hanzan

HAHA Jag är med på betyder-mycket-listan!!! :DDD


Datum: 2011-10-01 / Klockan: 23:22:33

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback