=(^,^)=

Idag efter Revyn (Som var awesome btw) så tog jag bussen upp till stadsbibloteket där jag skulle möta Ylva:D Och när jag kom dit så mötte jag.... MARTIN? Haha jag trodde aldrig att jag skulle få se han där xD Han satt vid datorn och väntade på att hans guitarr lektion skulle börja:] Efter ett tag kom ylva och när jag skulle presentera dom för varandra glömde jag bort ylvas namn o.o jag blandade ihop hon med tyra så nu kallar jag tyra för Ylva och ylva för tyra. EPIC FAIL. Sen efter det sprang vi in på lagerhouse och kom på att vi skulle flytta in i en lägenhet tsms och fylla den med saker från lagerhouse xD (och några andra ställen) haha:) Sen gick vi till kaffestation(hette det va?) Och Ylva tog lite glass och jag åt sockerbitar >:3 MUMS<3 Sen gick vi till olika random ställen ^^ och vi hittade en ny parfym till mig som jag ska köpa!:D enda problemet är att jag inte minns hur den såg ut eller hette. XD Epic Fail again.^^ Anyways sen åkte jag hem, åt, chattade med ylva xD, och sen åkte jag till ridningen som jag skriver mer om imorn! Sayonara!^^
0 Kommentarer till "=(^,^)="

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback