Magical Rainbow high five♥

Heey allihopa:]
Som sagt så sov Ylva över igår ^-^ Hon bodde enda borta vid Mariehem och jag ville inte att hon skulle cykla enda dit från västerslätt så jag erbjöd henne att sova över 
Sen när vi kom hem var hon värsta  "" trött xD medans jag var hur pigg som helst "" Vi såg i alla fall slutet på en film som vi började se hos isa sen typ zappade vi mellan olika xD Sen gick vi och la oss, då kände jag att jag var nog kanske lite trött endå xD 
När jag vaknade imorse så satt Ylva och lyssnade på musik i sängen xD Sen gjorde vi frukost m.m sen åkte hon hem :c Efter det såg jag lite glee och simpsons sen åt vi grillat till middag!x3 Mums♥
Efter maten åkte jag till fufu och jag kom just hem från han^o^<3
Imorgon ska jag kanske vara med Ylva eller kanske med Alex ^-^ Vi får se!
Anyways! Ses sen bloggen!
0 Kommentarer till "Magical Rainbow high five♥"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback