Nu~

Just nu har jag just kommit hem och startat ett bad, jag har tänkt att ta mig ett långt välförkänt bad idag innan jag går över till pappa ~~
Vill ni veta varför??^^ ni minns NO-provet som jag inte pluggade NÅGONTING förens kvällen innnan? c:
Jag fick C-B Betyg på den:D
(För er som har gamla betygsystemet så låt mig förklara.... gamla läroplanens vg = C gamla läroplanens MVG = B nya läroplanens mvg = A)
Hatar att dom måste göra allting svårare när jag ska börja få betyg >:c ostron bullar!(svordom...säger vi som)
det hjälper ju med att få veta att för 3 veckor sen gjorde vf en undersökning bland umeås skolor och grubbeskolan har högst betygskrav. detta gäller i umeå KOMMUN.
BAJS BAJS BAJS o.o
som sagt...
dags för ett baaaad~~
(Typ samma model som vårat bubbelbadkar:D)

0 Kommentarer till "Nu~"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback