Fufu är inte min slav! xD

Fufu skrev det inlägget HELT själv igår medans jag var och duschade,
Anyways igår vart det stor shopping... BARA Hallowen saker xD haha, tror vi spenderade över 500 kr....
så jag har MYCKET att göra i ordning och jag känner mig sjukt stressad....
sen måste jag he in katterna hela kvällen i felix rum (Katt alergiker..)
Och p.g.a det så måste jag dammsuga NOGA, moppa och dammtorka också D:
jag måste nog sova någon timme innan festen så alla inte tror att jag är död o.o
Fast det är ju hallowen så;)
Men nu måste jag städa upp bombnedslaget från jag och fufus sova över kväll o.o
Ps, märker att mina videobloggar inte publiseras som dom ska... undrar varför:o
0 Kommentarer till "Fufu är inte min slav! xD"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback