Inte haft tid att blogga - prov idag!

Hela gårdagen satt jag och pluggade matte och musik med fufu, jag har musik prov idag!
Suttit och pluggat hela dan och hela gårdagen, provet ska jag ha när jag igentligen har elevens val, håll tummarna för mig!!
På torsdag har jag även matte prov så jag ska plugga efter skolan med fufu igen!
Det är därför updaten har varit lite dålig, men nästa vecka är det höstlov och
Halloweeeeeeeen~~ ^o^
längtar sjukt mycket, jag har planerat JÄTTE mycket och fufu ska sitta med mig dagen innan för att förbereda tusen tals dekorationer!^o^
Om ni inte kan komma meddela senast 27/10!!!
men nu ska jag fortsätta med min lektion:)
ses!
0 Kommentarer till "Inte haft tid att blogga - prov idag!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback