Längtar tills halloween;)

Jag har suttit hela dan och tänkt på halloween festen, den ska bli den bästa någonsin! (jag vet att jag säger det varje år men endå xD)
jag har bestämt vad jag ska va, det får ni se då;)
Jag funderar även lite på dekorationerna,
sara sa idag att hon tyckte dom blodiga fotspåren som gick in i väggen förra gången var läskiga!^^
kan vara ett tips inför i år,
men det roliga är att vi inte gjorde några blodiga fotspår förra året....
Haha ne jag skojar bara:D
skrämma upp er ska jag vänta tills på halloween ;)
Men nu ska jag rota ner halloween grejorna och se vad som finns!:D
1 Kommentarer till "Längtar tills halloween;)"
Postat av: Bellan

Sluta skrämma upp mig! D:


Datum: 2011-10-21 / Klockan: 21:22:30

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback