Matte provet idag!

Det vart ingen film igår, jag pluggade bara hela dagen, jag hoppas matten idag går bra, jag ska plugga lite extra på rödkurs på lunchen... Men annars känner jag mig ganska säker, jag ska ge fufu mina plugg papper så han kan plugga lite extra!(~^o^)~
Jag har ju tagit med onigiri till lunch, extra energie till provet som är efter lunch, jag ska äta mycket, plugga mycket, och gå ut och få frisk luft, hoppas det går bra!!>.< Håll tummarna för mig!:)
Jag tror även att vi ska få reda på musikprovet idag, hoppas att det gick bra!^o^
jag tyckte att det gick väldigt bra men man vet aldrig!:O
Just nu sitter vi med Religion, Hinduismh, Den mest logiska religonen tycker jag so far, Lite jobbigt med alla gudar men annars låter den bra^^ lite rolig,
Inte som kristendomen, den mest kompliserade religionen någonsin, dom flesta kanske tycker att man har koll på vad kristendomen handlar om men det finns flera miljoner biblar, över 100'000 svenska exemplar trycks varje år, så dom kan inte direkt säga vad som är sant och inte....
Sjukt jobbigt att plugga på...
men nu ska jag forsätta plugga:)
sjukt nervös inför matte provet.....
Hoppas det går bra!
Kram!:D
0 Kommentarer till "Matte provet idag!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback