Såg ni dimman igår?!!!

Igår när jag cyklade hem från rödäng så såg man max 5 m framför en, när jag cyklade förbi nolia såg man ej byggnaderna!
Om man mötte någon som cykla såg man dom inte förens när dom var 5 m framför dig om dom inte hade lyse :o
sjukt läbbigt!
Har ni sett "The mist"?...
Haha nej jag skojar ba:3
Jag hann ej blogga igår för jag pluggade hela dan med fufu, sen så när jag kom hem var jag så trött att jag somnade med kläder och allt! jag bara gick in i mitt rum, släckte lampan och al mig och sov xD
Sen när alarmet ringde vid 6.25 var jag fortfarande sjukt trött, så jag gick upp, duschade, tog på mig nya kläder, sen somnade jag igen!XD
jag vaknade vid 07:23, snacka om att få stressa till skolan?...
men nu slutar lektionen
SAYONARA
1 Kommentarer till "Såg ni dimman igår?!!!"
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

URL: http://yarp.blogg.se/
Datum: 2011-10-26 / Klockan: 13:40:42

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback