Ingen mobil.

Hej bloggen!^^
idag är det freeeddaag:D yaaaiy 
det betyder att det är både skolfoto idag OCH disco ikväll:D 
på skolfotot har klassen valt Dress code: BLACK o.o
så alla ska vara helt svarta! enda problemet är att jag har inte så mycket svarta kläder?o.o jag har inga svarta jeans. kanske mörkblå men inga svarta o.o och jag har typ inga svarta tröjor. eller jo jag har ett svart linne sen har jag en svart kjol och ett par svarta shorts? det kanske får bli det idag? jag vet inte D:
Hoppas alla i klassen kommer ihåg att ha på sig svart. annars kommer det se helt cp ut xD 
Discot ikväll kommer bli AWESOME♥ bästa discot på länge?;) det är på Studion och jag ska dit med Eila, fufu och typ madde:D kommer att bli EPIC *O* 
sen har jag tappat bort min mobil.
eller ja borta är den inte, den försvann i fufu's rum o.o vi var bara i hans rum hela kvällen så den måste vara där. men vi hittade den inte D: bäddade om hela hans säng och kollade typ överallt!!
så jag får hoppas att vi hittar den sen, annars blir jag utan mobilen ett tag 
det roliga är att jag hade ingen alarmklocka imorse o.o men endå vaknade jag, starta datorn och såg att klockan var 6:28, alltså 2 min efter mitt alarm skulle ha ringt! xD
Jag kom på att alltså borde mitt mobil alarm ringa hos fufu den tiden idag o.o haha!
men nu ska jag hitta något att ha på sig idag och locka håret!
0 Kommentarer till "Ingen mobil."

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback