Pappa på sjukhuset.

Rubriken låter dramatisk men han ska bara operera sig, han ska ta bort hans snarkningar^^
(Jag kan höra det in i mitt rum när vi har både hans sängrums dörr stängd och min...)
Så han kommer inte kunna prata på ett bra tag, sen får han inte fysiskt anstränga sig på 2 veckor, så jag antar att jag får åka och handla och sånt där^^ men sånt gillar jag:D jag behöver ju bara hans bankkort så kan jag handla^^
(kan hans kod xD, alltid bra att kunna;P )
men så han får ligga hemma och inte göra ngt på 2 veckor o.o vad.. kul? njah D: vi får hyra massa film och baka massa gott så han har ngt att göra^^
En fråga...
SNARKAR DU?

0 Kommentarer till "Pappa på sjukhuset."

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback