Svar på kommentar!

SVAR:
Jag hade faktiskt en rabatkod för 50% rea som jag fick av dom för att jag gillade dom på facebook:)
så igentligen kostade det 336 kr, som fortfarande är sjukt billigt om man gämnför med priserna
här på stan i umeå! jag menar en ögonskygge primer kostar 500 kr här.
(Jag har velat köpa en SJUKT länge!)
bara en billig mascara kostar en hundring:) därför brukar jag köpa smink från engelska hemsidor
istället; dom har mycket bättre priser och kvalité än svenska butiker!:o
men om du ska köpa kvalitéts smink i svergie rekomenderar jag starkt "make up store", priserna
är sjukt höga där dok. en ögonskugga typ 300 kr. men värt varenda krona:)
Jag kommer tyvär inte säga hemsidan jag köpte mina saker ifrån, dok är det enkelt att lista ut;)


1 Kommentarer till "Svar på kommentar!"
Postat av: Linn O.o

du är så jävla cool alicia :D

min förebild.


Datum: 2011-09-11 / Klockan: 10:38:42

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback