Första arbetdan - AVKLARAD

Nu är jag hemma från jobbet, jag har gjort sjukt mycket idag, lagt in reklam för 2 dar, skickat fakturor, gjort ordrar och så har jag spelat in reklam, så nu efter ni hör vädret här i umeå kommun så när det kommer "vädret i sammarbete av Em möbler, Umeå" så är det MOI som säger det:D
men nu är jag hemma och väntar på maten med älskling c:
3 Kommentarer till "Första arbetdan - AVKLARAD"
Postat av: Eila

Hur var FuFu's första dag på praoen då??


Datum: 2012-04-23 / Klockan: 20:50:54
Postat av: Anonym

Är man elak för att man säger sina åsikter på bloggen?

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/so-fuckin-wrong.html#comment


Datum: 2012-04-23 / Klockan: 21:34:52
Postat av: sofie

riktigt fin blogg!

kolla in min och min kompis? handlar om allt mellan himmel och jord, lägger in en videoblogg varje dag, kommentera och skriv vad du tycker om den kanske? förlåt om jag störde, ha en trevlig kväll!

kram / www.nattstad.se/scimmie :)

URL: http://www.nattstad.se/scimmie
Datum: 2012-04-23 / Klockan: 22:50:27

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback