Första prao dagen!

Hej alla fina läsare, nu är det måndag igen!
men jag har ju som sagt ingen vanlig skol vecka, utan jag har ju prao!:)
jag började dagen vid 8a idag och gick upp och duscha, sen gick jag och la mig med victor igen och somnade om, men vid halv 9 stod jag endå i köket och gjorde våfflor medans victor stod i duschen, så vi hade en mysig våffel frukost tillsammans sen vid 10 åkte jag på jobbet, victor började 11 så han stannade kvar och såg på tv,
nu under morgonen har jag gjort 3 st ordrar och lagt in all reklam som ska spelas för rix fm och mixmegapol under morgon dagen, (jag jobbar ju både för rix fm och mixmegapol), men nu har jag lunch och jag sitter hemma med katten och väntar på att det ska bli dags att jobba igen!:)
Nu är det bara 3 dagar kvar till turkiet!! längtar:D
0 Kommentarer till "Första prao dagen!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback