Hälsningar från turkiet!

Tänkte bara skriva lite kort och berätta hur vi har det här,
Solen har skinit varenda dag och vi har bara solat och latat oss B)
Eftersom vi har All inclusive så dricker jag minst 1 liter läsk varje dag! Haha :)
Än så länge har jag bara shoppat 2 saker, ska visa alla inköp när vi kommer hem,
Jag saknar mina tjejer och victor väldigt mycket just nu, även fast vi messar typ varje dag!
Ps: 1 inlägg varje dag är ett tidsinställt från mig, vilket ser ni nog för jag har jobbat mycket med dom!:)
Jag undrar vad som hände med gästbloggarna, dom verkar ha helt försvunnit!:o
Men middagen öppnar om 20 minuter nu så det börjar kurra i magen! Vi ses sem!
Hare gött för det har vi!!:)
0 Kommentarer till "Hälsningar från turkiet!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback