HELLUW PEOPLE~!


NU ÄR EBBZZ HÄR!

Sorrysorry att jag inte bloggat, men har inte mått så bra. ;A; Fick gå hem tidigare från skolan igår och idag, och enda anledningen till att jag var i skolan var ett kemiprov.

Men iaf, ni är väl inte så intresserade av hur jag mår, utan mer om vem jag är!

Jag heter då Ebba, men de flesta kallar mig Ebbzz. Jag lärde känna Alicia via Facebook i typ januari, precis som Plinzz^^ Plinzz däremot, har jag däremot varit bäztiz med sedan förra sommaren~
Jag är 14 år och bor i ett litet samhälle i Småland(PARTY HAAARD~~!). Jag älskar koreansk musik(särskilt 2NE1 och Big Bang), och klär mig i någon klädstil inspirerad av Decora och Fairy Kei. Jag är inte riktigt lika random som Plinzz, men nästan. xD Jag är en överdrivet positiv och happy person, så överdrivet att folk blir irriterade ibland! Srsly, de i min klass säger att de aldrig sett mig arg eller ledsen.

Ni ser ju en bild på mig här över, men här får ni en lite nyare! ~OwO~



Nä, nu ska jag packa, för jag åker till Spanien imorgon, och då kommer ni inte hära av mig längre. ;___;
0 Kommentarer till "HELLUW PEOPLE~!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback