OHOOOOY!

HALLÅ DÄR!
Nu är det Plinzz/Linn som gästbloggar. 
Ni ska alltså få stå ut med mig i en vecka, Ebbzz kommer bara blogga i två dagar eller något, för sen ska hon flyga iväg till Spanien. Och då ska blogga på HENNES blogg också! x'D </3 Men det kommer säkert lösa sig. OwO
Så, nu tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag kallas för Plinzz och är 14 år. Nästan gammal ju D: Jag är något jag skulle vilja kalla för fairy kei. Jag lyssnar på kpop, mina favoritgrupper är BigBang, 2NE1 & SHINee! Jag är en utomordentlig fangirl, och jag är en väldig skum människa som den flesta normala människorna inte förstår sig på. Är en såndär person som kan ställa sig och göra en skamlös grand plié lite varsomhelt. Eh, ja.
Så, jag ser fram emot att blogga här en vecka och hoppas att ni kommer se fram emot det lika mycket! (y) Chuchu~
0 Kommentarer till "OHOOOOY!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback